Lågprisflyg? Då ska du satsa på Supersaver!

19 Nov

Har gjort en liten undersökning och då fått bekräftat att Supersaver generellt erbjuder riktigt billiga flygbiljetter och lågprisflyg. Anledningen är enkel – du gör allt jobb själv online och kapar därmed priset på din biljett. Så när du ska ut och se världen jämför alltid med Supersaver. Antingen får du beräftat att du hittat en superbiljett eller så hittar du en ÄNNU billigare. Lågprisflyg är en djungel som kräver sin Tarzan (eller Jane). Men ge aldrig upp, någonstans där uppe i trädkronan finns det du letar efter. The Ticket! På Lågprisflygbolag.se hittar du alla aktörer inom lågprisflyg.

6 svar to “Lågprisflyg? Då ska du satsa på Supersaver!”

  1. Anna 19 november, 2007 den 3:39 e m #

    Smöööööööööööör.

  2. Erik Olsson 19 november, 2007 den 10:42 e m #

    Oj, hoppsan, det var ord och inga visor…

  3. Anna 19 november, 2007 den 11:05 e m #

    Alltså va. Jag ska tydligen till Fjollträsk och vara full i helgen. Mr. Globetrotter – hur beter man sig i storstäder?

  4. Anna 19 november, 2007 den 11:14 e m #

    Haha, jag tror det när jag ser det😉
    Och njae, nog får han mig på fötter.. jag är bara inte så pilsk. Nu.

  5. Anna 20 november, 2007 den 11:29 f m #

    Du fimpar min kommentarer, vad an detta?

  6. Anna 20 november, 2007 den 2:03 e m #

    Vad?

Kommentera

