Mariah Carey liksom ekar det…

15 Nov

Det är alltid bra att få perspektiv på livet i allmänhet och resandet i synnerhet. Följande kommentar kommer från en sångerska som ska vara ett föredöme för både ung som gammal. Vi släpper loss Mariah Carey med följande groda, ”…när jag tittar på TV och ser de där fattiga, svältande barnen över hela världen, kan jag inte låta bli att gråta. Jag menar, jag skulle gärna vara så där smal men inte med flugor och död och allt det där…”.

Vissa ska bara sjunga, inget annat, och enbart öppna munnen när de ska äta, borsta tänderna och lite annat…

THE END

3 svar to “Mariah Carey liksom ekar det…”

  1. Anna 15 november, 2007 den 6:59 e m #

    Haha, gubben.. jag är ju bara naturlig😉

  2. Anna 15 november, 2007 den 7:06 e m #

    Varken med din, eller hans kaliber blir det någon andra våning inte.. Haha

    För mycket blomkål i guess, haha😉

  3. Erik Olsson 15 november, 2007 den 9:27 e m #

    …blomkål… my ass…

Kommentera

